mandag 31. mars 2008

Jaaa..

Da er det bare 2 uker igjen på jobb! Det merkes godt. For dette begynner å bli tungt..
Har sagt til Arne nå at jeg har bestillt henne slik at hun kommer litt før.. Er jo lov å være litt opptimistisk:)
Ellers er et ikke mye nytt de siste dagene. Tiden går med til å slappe av, slappe av slappe av og litt scrapping.. Er med i en konkurranse på nett så prøver å få levert en gang i uka. Men kan jo bli morro å se hvor lenge jeg holder ut, ettersom at konkurransen varer helt til 19 mai... Men morro er det nå!

Jeg tror det meste er på plass til tulla kommer nå.. Mangler igrunnen bare en madrass, må liksom bare få kjøpt den:)

1 kommentar:

  1. Bare si fra når du vil ha scrappeselskap du!! Jeg kommer jeg vettu :-)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!