onsdag 26. mars 2008

Påska!






Dette har vært ei kjempe koslig påske! Selv om jeg merker nå at jeg er litt sliten så har det vært konge!
Monica kom helt ned fra Orkanger for å besøke Mandals gjengen igjen. Kjempe koslig. Jeg, Siv og Børre var å hentet henne på Kjevik natt til onsdag. Hun var seg selv lik med humoren på rett plass og komentarene satt løst som alltid :)
Onsdag var det nydelig vær, så vi måtte ut å ta noen bilder til en scrappe konkurranse som Monica skulle være med på. Å det var vår tema, å etter det jeg skjønte var ikke det så lett å se i Orkanger... Så masse flotte bilder ble det.
Torsdag var det scrappetreff på Frøysland SFO, vi begynnte vel i 10 tiden og holdt på til i 10 tiden på kvelden. Kjempåe koslig, det kom masse Mandalsfolk, men og langveisfra. Helt fra Sandnes, Feie og Krsand! Må vel legge til at de var her nede å feriert litt.. Senere på kvelden ble det en liten tur til Siv, siden hun hadde folk. Men må vel si at vi var så slitne at det ble fort kvelden for oss. I tilegg til dette, så ble det et forferdelig snøvær, ikke bra, og ialleffall ikke tatt med i beregningan til Monica!
Søndagen kom endelig fin været med liten margin, men vi fikk nå tatt en liten tur i skogen for å grille pølser og drikke kakao! Kjempe koslig..

Så nå er en vellykka påska over og det er tilbake til hverdagen. Det er nå bare 2 uker til jeg skal ut i permisjon, å jeg kan jo ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig! Jeg merker at det er kraftige spark og magen synker litt og det begynner å bli tungt. Å halsbrannen tar på, så håper lille tulla har masse hår;)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en knallfin påske Marit! Ja tenker du gleder deg til å komme ut i full permisjon nå.
    Jeg hadde også masse halsbrann men ho hadde ikke masse hår hehe..

    SvarSlett
  2. Noen tips mot halsbrannen da?
    Link og melke produkter funker heller dårlig:(

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!