lørdag 12. april 2008

Å da var det lørdag...



Ja, da er det på tide med en liten oppdatering, har fått litt klage på at jeg er litt treg til det her;) Får håpe det bedrer seg når lille tulla kommer..


I dag har jeg gjort klar senga og ryddet litt på rommet hennes. Så i morgen tenkte jeg å ta noen bilder når, det ble litt lyser. Har nemelig ikke fått opp lampa ennå. Ellers er tøyet sortert og mye av det største er lagt bort. Takk Ingunn for alt det flotte jeg har arvet etter Ingrid!


Eller har jeg vært på UMOE med Arne. Det var sånn åpen dag for familie og venner. Var gøy å se, men må jo si at det var et kjedelig kontor han hadde.. Så må nok ordne no bilde der ja:) Kanskje scrappe noe... Vil tro han blir tålig flau.. Han er jo ikke typen til det akkurat...


Legger ut noen Loer som jeg har laget i det siste. Blir ikke så mye scrapping for tiden, har ikke ork til det rett og slett. Dessuten har faktisk litt manko på bilder! Skjønner ikke hvordan det går ann?? Dessuten tror jeg at jeg må invistere i ny skriver. Er litt greiere å skrive ut bilder i den str du vil ha og hvilke bilder du vil ha. Tipper og tror nemelig at det blir myyye bilder frem over.


1 kommentar:

  1. Kjempefin den Lo du hadde laget, men ser ut som det er en til der? Men ser bare et rødt kryss. Du er så flink vennen, skulle gjerne ha scrappet med deg igjen snart. Si bare når du er klar så kommer jeg ilende!

    Og så gøy at de klærne du fikk falt i smak, og det vanker nok litt mere etterhvert vil jeg tro ja.

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!