mandag 14. april 2008

Nå er det klart!

Nå tror å håper jeg at alt er klart til lille tulla kommer. Så i dag har jeg gått helt amokk med kameraet:)


Vogga står klar i stua. Var så heldig å få den av mor og far! Med alt tilbehør! Den er bare nydelig, så håper og tror den vil bli godt brukt..


Legg merke til de kjempe søte tøfflene som tulla har fått av tante Monika og den søte bamsen hun har fått av Gry!






I dag hadde jeg ikke lyst til å gå siste dag på jobb. Får nå er det endelig permisjon. Men måtte nå det da. Koste meg nemlig på babyrommet. Fikk ordnet med sengen og ryddet litt. Selv om det ser veldig flott ut nå, så skal nok senga inn på vårt rom ja...
















Ble det ikke flott! Senga arvet jeg etter Daniel og Marie. Det var jo bare kjempe greit!! Å den flotte uroen på senga arvet jeg etter Ingrrid. Passet perfekt inn med de bamsene på vingene ettersom jeg har bestemt meg for å ha et alve/fe rom med blomster og sommerfugler og sånt. Blir skikkelig søtt... Å de søte rosa sommerfuglene på veggen kjøpte jeg for 10 kr på upstairs.. Syntes de var litt søte jeg:)





Ellers fikk jeg ryddet litt i hyllen. Må jo si at det ikke er så mye å ha i den ennå, men det kommer vel sikkert fort nok! Har iallefall masse bøker til hun blir litt større!





Å så disse søte små sommerfuglene da! Kjøpte et lass av dem på upstairs i masse forskjellige farger, planen er å ha dem litt rundt forbi. Feks i gardinene en gang de kommer... Må bare finne de først;)

Å så den flotte Emaljunga duo vogna mi! Vi var så heldige at vi fikk den av bestemor! Så jeg å bestemor var på handle tur i Krsand i januar. Den er så flott, å av og til må jeg bare inn å se på den..







Å sjekk sengetøyet da! Det er noe mamma fant frem som jeg og Monika har hatt! Syntes det var kjempe stillig til å være så gammelt. Kanskje det til og med er mamma som har sydd det.. Må kanskje høre med ho:)







Da jeg fortlate mor og far at vi skulle ha baby, så var det rett frem med hekla vogn teppe som lå klart. Det var kjempe flott, så det blir bra til sommeren:)




Bilstolen, den står klar på rommet.. Var så heldig å få kjøpt den kjempe billig av Christina. Samtidig som jeg fikk en hel masse med klær etter jenten! Å en ekstra bag til som jeg helt sikkert for bruk for en dag:)

3 kommentarer:

  1. heisann, gosh, skal si du har det meste klart nå, bare å ruge litte bitte granne til nå, og så har du lillemor også klar, eller kanskje jeg kan si Sophie?.... Nå som du har permisjon så må du bare nyyyyyyte det, og slappe av, for du får garantert mer enn nok å henge fingrene i etterpå skal jeg tro....ha en fin fin tirsdag...

    SvarSlett
  2. Jepp, har masse å gjøre, det er aldri noe problem. Å det blir det iallefall ikke når tulla kommer heller..
    Vi har vel bestemt oss for at vi må sjekke om tulla er ei Sofie... Å om hun er det ja, da er det klart!

    SvarSlett
  3. Så masse fint du har og så fint det var med sommerfugler! Guuri malla så fint ho får det når ho kommer til verden. Dette er virkelig ei etterlengta tulle, ho blir nok like dulla med som Ingrid ja. :-)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!