onsdag 28. mai 2008

Det spirer og gror, og litt til;)










Ja, her spirer og gror det!




Plenen er sådd og begynner så smått å bli litt grønn. Men det er en smule flekkete, så ikke vet jeg om det er slik en plen begynnere å spire.. Vi får vente i spenning å se. Ellers er det masse grønt å se ute på potetåkeren nå, å det er ikke ugress! Det er nemlig poteter, gulerøtter og kålrabi. Å litt bortenfor spirer jordbærplantene. Har ikke så mange slik at det ikke blir så stor fristelse for meg som elsker jordbær! Det er Arne som står for det her og han har vært skikkelig god! Tror ikke det er en dag han ikke har vært ute å kikket og vannet.




Men sjeg lå på sykehuset hadde svigermor blantet stemorsblomster i ei krukke utenfor inngangen. Det er desverre ikke så mange igjen nå.. Sauene har nemelig vært på tur.



Men, men de kommer nok opp igjen. Ellers har sauene vært mye ute på tur i det siste. Så vi har nok irritert oss litt, samtidig som vi har fått litt å ledd av. De fikk et stort område å gå på, å der var gjæret med lit større hull, så de gikk bare gjennom. Heldigvis er de så tamme at vi bare kan hoppe over gjærdet og så kommer de inn gjennom samme hull. Så det er ikke noe problem, men nå er vi lei, så nå har de bare det lille området igjen, sånn går det!






Ellers var jeg på baby treff sammen med Ingunn hos

Hildegunn. Det var kjempe koslig! Det var da 3 babyer + prinsessa mi. Var innom Ingunn først. Vi 2 poser med klær som Sofie arvet etter Ingrid! Å så masse flott da! Det det er bilde av her er jo bare en liten brøkdel! Tusen, tusen takk for alt det flotte jeg har fått, Ingunn! Tror vi har ganske så lik smak når det gjelder babyklær ja!


Så nå må jeg tenke ut noe litt lurt slik at jeg kan få gjort opp for meg!






Tok et bilde av Sofie da hun var en dag gammel,

det er det fineste bildet jeg noen gang har tatt og

det betyr masse for meg. Så nå har jeg forstørret

det på lerret og det ble bare rå stillig! Så nå har jeg fått hengt det opp på kjøkkenet! Første bilde som kom opp. Så nå tror jeg at jeg er klar for å henge opp resten og!


For tiden så jakter vi på smilet, føler at vi er der snart! Så snart kommer et skikkelig smile bildet;)

2 kommentarer:

  1. Det bildet i lerret, det var bare helt utrolig fint, og enda finere å se det på veggen! nå ble jeg igrunnen ganske gira på å få laget noe i lerret! hvor gjorde du det?sendte du inn?
    Måtte le litt da du skrev om at disse små rampungene deres hadde spist i blomsterpottene hehe...har mange å holde styr på!!

    SvarSlett
  2. Det lerret var utrolig enkelt!
    Sendt inn bildet til Eurofoto.no Tilpasset det litt og vips så kom det i posten 4 dager senere! Helt genialt.
    Det ser litt stort ut på bilde, men måler 20x30, tror jeg betalte ca 250 for det.
    Bare pass på så det ikke blir hodekapp, hørte om noen andre som fikk det;)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!