tirsdag 20. mai 2008

Litt av hvert ja..




17 mai gikk kjempe fint. Lille Sofie sov seg gjennom det meste av dagen. Til og med når korpsene gikk forbi. Snille jenta!
Skjønte jo fort at det var helt umulig å få 17 mai kjole til henne i så liten str, så jeg tok på henne settet hun hadde da vi reiste hjem fra sykehuset. Koselig det.




Ellers er hun like god til å sove om nettene. Enten så sover hun rundt eller så er jeg oppe en gang. Kan jo ikke akkurat forvente annet. Merket at hun er mer og mer våken på dagene å. Så det er koslig. Men det er jo typisk at tidspunktet ikke alltid passer best for mammaen;)




Ellers så pumpet jeg meg her en dag! Måtte se om jeg fikk til å pumpe og om hun ville ta flaska. Det gjorde hun på første forsøk! Så gjett om vi ble glade og overraska! Vi hadde trod vi måtte prøve litt mer, slik som sutten, men nei:)

3 kommentarer:

  1. Så flott at hun tar flaske da, ja da vet du at du kan reise fra litt av og til, og la pappan styre det med flaska! du får bare pumpe opp litt melk til å ha på frysen nå da, lage deg et lite lager!

    SvarSlett
  2. Ja, tenkte d.. Så nå er det bare til å finne tida til det;)
    Redd hun ikke skal få nok mat når hun skal ha.. Kan jo liksom ikke bare pumpe ut alt.. Hehe...

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!