mandag 23. juni 2008

Da var helga over!




Denne helga har det vært fult kjør!
På fredagskveld hadde Arne Sofie. Jeg var ut avslutnings fest med skolen. Det ble stille og rolig for min del siden det var utdrikningslag til Lene og bryllup til Ingunn på lørdagen. Alt det vi skal rekke!Sofie beggyner å bli en bereist liten prinsesse. Til nå har hun vært i 3 utdrikningslag og 1 bryllup, og et til kommer!
Lene ble hentet ca kl 10 og vi kjøtre tilBendiksbukta. Der hadde jeg og Monika laga rebus løp og liutt andre konkurranser. Å en liten lunsj etterpå. Veldig kosli! Etter det reiste de til Vennesla for å spille inn cd. Lene var godt fornøyd med kvelden.
Ingunn giftet seg å, desverre så rakk vi ikke kirken, men fikk med oss en liten koslig sermoni. De hadde festen hjemme i et flott pynta party telt. De var begge kjempe flotte!
Resten av kvelden gikk med på avslappning, å det trengte både jeg og Sofie!
Søndag bare koste vi oss og slappet av. Sofie har nå begynnt å få øynene opp får babygymen. Kjempe morro! Hun vokser til!

1 kommentar:

  1. Jeg håper jeg får gleden av å møte Sofie til høsten :-)
    Hun er så søt.

    PS
    Du har blitt tagget
    DS

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!