tirsdag 24. juni 2008

Jeg har blitt taget..

Å ikke aner jeg egentlig hvordan jeg skal gjøre dette her, men , men....

Here are the rules:The rules of the game get posted at the beginning.Each player answers the questions about themselves.At the end of the post, the player then tags 5-6 people and posts their names,then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog.Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.
1) TEN YEARS AGO I: Holdt jeg på å ta bil lappen og leite etter bil. Jeg jobbet som lærling i Skjebstad barnehage og stortivdes med det.
2) 5 THINGS IN TODAYS "TO DO" LIST: Betale regninger, måle bilen for ikea turen, rydde loftstua, henge opp bilder og kose med Sofie.
3)SNACKS I ENJOY: Ååå de store muffinsene!
4)THINGS I WOULD DO IF I WAS A MILLIONAIRE: Da skulle jeg få gjort ferdig alt rundt huset med grasje, terasse og innvendig med møbler. Skulle å ha tatt fotokurs/utdanning og nytt fotoutsyr. Å så hadde det blitt en tur til Thailand med Arne og Sofie.
5)PLACES I HAVE LIVED: Mandal;)

Da tagger jeg Ingunn og Elisabeth!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!