fredag 27. juni 2008

Uke oppdatering!




Ikke skjønner jeg hvor uka flyr avsted! Men det er sikkert å vist at den gjør.

Mandag var det jo St.Hans men det ble lite bålbrenning siden det blåste noe voldsomt på toppen her, men noen folk var det nå alikavel.Arne er jo morro da, han ville så gjerne ha med seg en sau bort, han mente deet var lettere å komme i kontakt med folk da:) Å det stemmer nok, men fant ingen tau...

Tirsdag var jeg faktisk bare hjemme. Arne hadde min bil for å fikse noe dekk greier som jeg måtte ha klare til onsdagen. Men da ble det iallefall rydda litt og tenkt litt på hva jeg skulle handle på ikea!

Onsdag tok jeg og Ingrid en tur til Ikea. Sofie var med og hun sov hele veien inn, hele tiden på ikea og hele veien hjem. Så tenkte at jeg ville få pes når jeg kom hjem, men neida.. Sovna til vanlig tid kl 11! Prinsessa vår er bare god! Vi fikk handla masse! Var ikke plass i bilen til alt en gang. Så vi må ha en tur til..

Planen er å lage scrapperom i loftstua å så skal tven inn på gjesterommet slik at Arne kan ligge der å se på tv. Vi bruker den jo alikavel ikke i loftstua... Så skal få tatt noen bilder når det blir litt mer ryddig her!

Igår var jeg å Sofie på barsel treff, kjempe koslig. Sofie var en del utålmodig, mem men..

I dag skal jeg en tur inn til Krsand å handle noen bursdagsgaver og en tur til Ingunn og Ingrid. Det blir koslig!

Åså har jeg lånt ei linse av June! Herregud! Det er jo bare rått, kan jo ikke levere den tilbake, kommer jo aldri til å bli fornøyd med min igjen! Bildene av sauene og Turbo er det Arne som har tatt, til og med han syntes det var gøy! Nei, den var rå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!