mandag 4. august 2008

Da er jeg her igjen;)






Det tar litt tid mellom oppdateringene ser jeg... Må vel si at det ikke er en priotering for tiden. Spesielt nå som det har vært så fint vær. Sommeren har gått alt for fort, og Arne er nå på jobb igjen. Må jo si at det ikke er mye ferie han har hatt, han har styrt ute med alt som skulle gjøres der.

Vi har nå fått støypt trapp og etterhvert kommer det nok no fliser eller skifer på. Det tar vi litt på sikt.. Trenger iallefall ikke gå på paller.
Arne har isolert grasjen og platet vegger og tak. Må si at jeg har hjulpet litt med å plate da;) Så mye at jeg gikk på trynet.. Så det ble et lite sommersår;)
Plenene er fine og grønne, etter myyyye vanning og vi har å fått sådd litt forran åkeren. Tror nok at vi flytter potet åkeren litt til neste år, lenger bak i heia... Å ny potetene, nammm.. Det er de bestete potetene jeg har smakt.. Klarte ikke vente lenger, så nå har vi det hver gang vi griller:) Yammiiii...

Ellers er bilen min gått i stykker. Her en dag så ville den bare ikke starte mer. Så nå skal jeg være uten bil ei heil uke! Det er rart å tenke på.. Ikke vant til det, men ordner seg nok. Satser på å gjøre masse inne da:) Har begynnt i dag med å henge opp bilder. Nå bare gjør jeg det. Har vært en del nervøs fordi jeg ikke helt har vist hvordan jeg vil ha det. Stua har jeg ennå ikke kommet til. Å det vil sikkert ta litt tid det å..

17 august er det barnedåp. Det blir koselig. Vi skal ikke ha noe veldig høytidlig noe. Så vi har bestemt oss for å grille og sitte ute å spise. Så kryss fingrene for flott vær.. Vis ikke blir det langbord inne. Er ennå ikke sikker på hvor mange som kommer, men ca 20 vil jeg tro:)

Sauene vokser og er nesten store som kuer.. Turbo er bare ut og blir tynnere og tynnere.. Så må huske å få kjøpt en ormekur til henne å se om deet kan hjelpe.. Ellers er det vel en slankekur hun driver med, for hun fanger sinnsykt med mus for tida:)Å gråtass blir bare større og større og ligger bare på sofaen.. Koselig det!

Å sofie er blitt skikkelig stor, allerede fylt 3 måneder. Hun har nå begynnt å få grøt på kvelden, bare får å gjøre henne ennå litt greier;) Da sover hun fra 9 tiden til i 8 tiden, får da mat også sover hun til i 10 11 tiden.. Kanskje vin er litt bortskjemte, men vi nytter det;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!