torsdag 28. august 2008

Ja...

Ja, da er jeg igang med treningen igjen:)Trente spinning i går kl 10, så Sofie måtte være i barneparkeingen. Var en smule rart å levere henne der, men de henter meg jo om hun ikke har det noe greit. Å da jeg hentet henne sa de at hun var et skikkelig sjarmtroll #ååå# og at hun hadde vært blid hele tiden:) Så da er det jo bare morro!Å idag har jeg vondt i tumpa.. Hersens sykkelseter... Selv med ekstra sete på.. Men det er jo bare et par ganger så er det over...
Kjøpte rokkeriing fra Usa, en skikkelig stor og tung en.. Og bølgete på innsiden. Så nå rokker jeg vær dag, skal bli morro å se om den funker. Rokking var 9kke min store ting da jeg var liten og det er det vist fortsatt ikke, men er på bedringens;)

Ellers så skal jeg til tannnlegen i dag. Kan bli spennende å se hvordan det går.. Blir sikkert snakk om disse visdoms tennene. Har jo vært planen en stund å fjerne disse, men de ville vente med de 3 siste til lille prinsessa ble født. Å lille Sofie skal Anne Bente få lov til å låne litt:)

Har prøvd å tatt noen fler bilder av Sofie med dåpskjolen, men får det ikke helt til slik som jeg ser det i hode... Men men, får gi det en gang til...

Hun begynner nå å bli god til å ligge på magen! Å suntes disse bildene ble veldig søte:)

1 kommentar:

  1. Fortsatt like snill og blid som mammaen sin! Masse kos og klemmer fra bestemor. Gla i dere!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!