fredag 31. oktober 2008

Helg!

Da er det helg igjen.. Uka flyr så alt for fort...

Sofie skal til legen i dag, hun er så surklete og hoster litt stygt. Så får vi se hvordan det går. Rett etterpå er det trening. Har ikke fått trent denne uka pga været, og her er det ikke vinterdekk ennå. Skal egentlig på forening, men Arne har sittet hjemme 3 kvelder på rad nå, så han hadde planer i kveld. Får se om jeg bare tar henne med meg.. Hun er jo så snill alikavel...

Å i morgen er det babysvømming , vis ikke legen sier noe annet. Det er alltid kjempe morro. Sofie stor trives. Å Arne drar på elgjakt på Evje. Han satser vist på en halv elg i frysen;) På kvelden skal jeg og Arne på venne julbord til June og Jimmi. Blir morro, er bare litt nervøs for maten. Er nemelig pinne kjøtt:( Så vet ikke helt hvordan jeg skal gripe den saken ann... Lille prinsessa skal tante Monika låne. Skal ta det rolig så hun skal hjem ikveld igjen..

Søndag er det bare avslappning tror jeg, å sen kveld blir det. Må sitte oppe å vente på prison break reprisen. Fikk ikke sett det i går:( Heeelt avhengig av den...

God helg og kos dere alle sammen!

1 kommentar:

  1. Håper alt går greit med Sofie da. Det er tiden for forkjølelse og surkling nå ja Og den slutter ikke før etter påske.
    Men om ho ikke har feber så kan ho bare bade i bassenget da.
    Har så lyst å ta med Ingrid en dag i varmtvannsbassenget.

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!