mandag 24. november 2008

Å da var helga over...

Ja, da var helga over. Vi har bare kost oss hele helga.

Fredag var jeg og Sofie hos Anne Britt og scrappet hele kvelden, mens Arne hadde besøk og koste seg i grasjen. Sofie er så god, tenkte jeg skulle prøve ¨å legge henne der, slik at jeg kunne være litt lenger. Så rigga reise senga og gjorde slik som vi pleier. Å hun sovnet like fint! Gud å vi er bortskjemte!

På lørdag hadde vi en trille tur i byen sammen med tante Siv. Deilig vær, godt å kaldt. Da vi kom hjem holdt Arne på å hogge trær.. Han hadde finne ut av at han måtte se hvor mye vi kunne få sett av sjøen. Så nå ser vi fint ut til Ryvingen. Straka veg;)
Vi hadde å overnattings besøk av Lina og Leon. Var koselig. Så da ble det taco og den magiske reisen. Tror de stor koste seg. Fikk å lage noe julegaver, men kan jo ikke si hva.. Er noen lesere her;) Å bål brenning med pølser ble det å, kosli.

Søndag bakte vi små kaker. Lina og Leon trengt det;) Ellers var vi hos mamma å de store deler av dagen.

Åså mandag. Trening og rydding etter helga. Begynner å tenke på julpynting nå jeg! Er skikkelig klar for det!
Gleder meg som en unge til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!