tirsdag 16. desember 2008

8 dager igjen!

Nå er det bare 8 dager igjen! Gjett om jeg gleder meg! Det meste er i boks og jeg tror aldri at jeg har kost meg så mye i en desember måned! Jeg har hatt tid til å gjøre akkurat det jeg har hatt lyst til!

Det er nå 9 sorter småkaker i hus:) Tviler vel på at det blir spist, men det var koselig å lage det! Har bakt noe hjemme, noe hos bestemor og noe hos Anette som jeg er på barsel gruppe med. Det har vært skikkelig koselig! I går ble det mislykka kakemenn:( Tror jeg vet hva jeg grorde feil, men tørr ikke si det høyt;) Men jeg å Lilly koste oss nå med det. Etterpå laget vi et par pakker, for hun manglet noen.


Tidligere i desember tok jeg en del bilder. Det ble noen fine bilder synes jeg, men har loft å ikke vise de. Fikk ta bilder av ei veldig høygravide Karoline 5 des og 7 des kom lille Arian til verden. Gratulere så masse Karoline! Gleder meg masse til å treffe han.


Lørdag var det julebord. Var deilig mat og morro underholdning. Men dabbet godt av da underholdningen var feridg. Så det var ikke noe særlig. Å byen var heller ikke noe særlig, så var vel hjemme i 1 tiden:( Men fikk da sovet ganske lenge for Sofie var hos tante Mokka og onkel Jan.


Legger ved et par bilder av solstrålen!

2 kommentarer:

  1. Hei! Så nydelig lille prinsessa vår er! Såååååå goooooood!

    SvarSlett
  2. Jeg tenkte jeg skulle stikke innom og ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år! Nyt julen med prinsessen så sees vi veldig snart!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!