tirsdag 2. desember 2008

Juhuu!

Endelig desember! Har ventet lenge på denne måneden!
Tror dette blir den beste jula ever. Føler jeg har tid til å kose meg, til å gjøre det jeg vil, til å ta det med ro. Stor koser meg!
Julegavene er snart ferdig, nedvasken er på gang, julepyntinga er godt i gang, bakinga har begynnt og pepperkakehusene er bakt og bygd sammen. Mangler bare pynting av dem..
Når jeg er ferdig skal jeg få tatt noe bilder.

Er noe galt med internettet her for tiden, så det er litt tungvint når ikke min data funker. Arne har kjøpt seg ny, så den virker nå litt av og til iallefall...

Sofie har ikke hatt noen gode netter i det siste. Sover veldig urolig og er veldig mye våken. Lurer på om det er no tenner på gang eller no... Kveldene å styrer hun noe fryktelig... Vel, vi har jo vært heldige, så skal nok tåle dette...

Ha en flott 2 desember alle sammen!

1 kommentar:

  1. Legger igjen en liten hilsen jeg. Min blogg er ikke så gammel den heller, så håpe du har lyst til å titte innom min også....

    Så herlig den loen din litt lengre ned. Den siste liga oppgaven. Herlige farger. Likte godt alle firkantene også jeg,

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!