søndag 18. januar 2009

Å da har denne helga flydd avsted!











Helgene bare flyr!
På lørdag var jeg og Monika på baby svømming med Sofie. Det var kanon morro! Jeg hadde fått låne kameraet til datteren til June, å det kunne brukes under vann! Gjett om det var ei mor som gikk amok da;)
Rett etterpå skulle Sofie til Anne Bente og co. Stor stas å få være der å bli dullet og dallet med;)
For meg gikk resten av dagen og kvelde, nermere natt til scrapping i barnehagen! Kanon morro! Kan desverre ikke vise frem noe her nå, for noe er gave og noe er til noen konkurranser! Alltid morro å få gjort litt.

Så nå gleder jeg meg bare til Bømlo treffet!

1 kommentar:

  1. Så artige badebilder! me gjekk og på babybading med eldste jenta, men fekk aldri nåken bra bilder. Gledar meg til Bømlotreffet no, skal begynne å jobbe på mandag( berre i 3 veker då - men sikkert masse jobb då) å har begynt på eit fag på BI så blir ikkje så masse tid til scrapping ssom før. Så det blir kjekt med ei heil helg!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!