tirsdag 10. februar 2009

Hjemme igjen!



Da er jeg hjemme igjen og kommet meg ajour med alt som måtte gjøres.
Det har vært en fantastisk helg på Vestlandet, Bømlo. Det ble ei helg med masse scrapping og masse latter. Vi var ca 74 damer/jenter som var samlet i en stor gymsal . Så koselig. Litt morro å bli kjent med ny og treffe nett venner. Var ganske så produktiv. Lagde 12 Loer. Ikke så mange jeg kan vise frem ennå. Men noen stykker blir det da;)
Sofie var hos tante Mokka fra fredag til lørdag og hos pappan sin fra lørdag til søndag. Tror de koste seg veldig.

Ellers er det bare 4 små uker igjen i permisjonen min før jeg må ut i jobb igjen:( Kan jo ikke si at jeg gleder meg... Men, men... Må bare nyte de siste dagene fult nå...


Har laget to loer til konkuransen på http://fotoverden.blogspot.com/. Så her er mine bidrag. De er å scrappet på Bømlo:)








Ha ei flott uke alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig besøk i bloggen min:) Legger deg til i blogglisten min også;)

    Mange flotte LOer du scrappet på treffet8Og tidligere). Ser du er en dyktig fotograf også!

    Håper du blir med på neste treff også, og takk for denne gang:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har laget.... var utrolig fin den LOen der det sto venner... <3

    Tusen takk for besøket i bloggen min... håper det er greit at jeg legger deg til i blogg listen min... Kommer til å kikke mere her inne :D

    Klem

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!