søndag 15. februar 2009

Litt av hvert!

Da jeg var på Bømlo sist helg var jeg så heldig å bli tante til en nydelig liten gutt. Det er Arnes tvilling søster som fikk sitt første barne, nydelige Teo. Så i går var vi å besøkte de. Tror det var den minste babyen jeg noen gang har holdt. Hele 2300 gram veide han. Ikke store gutten. Sofie ble plutselig en kjempe baby;)


Vi var å en tur innom fetter Torbjørn og familien. Koselig. Var jempe lenge siden jeg hadde sett de nå og det var første gang de hilste på Sofie. Tror de ble litt sjamert ja;)


Rund turen gikk så videre til Vennesla. Der var det ei lita tuppe som ventet noe veldig på Sofie. Så det var stor stas. Kan tro Sofie ble dullet og dallet med, og hun stor koste seg..


Legger inn litt bilder fra uka som har gått...




Arne er ute å tester varmekablene i trappa. Funka de;)




Linda har en flott bloggcandy gående. Bloggen hennes inneholder masse nydelige kort og loer, så verd å ta turen innom henne:)

4 kommentarer:

  1. Hva er egentlig blogg candy?
    Gratulerer med en liten tanteunge! ååå så liten da tenk 2300 gram, begynte eggstokkene å rasle da?

    SvarSlett
  2. Hihi.. Raslet litt ja.. Men var kanskje i minste laget.. Var jo redd for å ødlegge noe når du holdt i an...

    Blogg candy er en slags reklame for bloggen sin. De gir vekk noe imot at du reklamere i din blogg. Så er det trekning blant den som har gjort det.

    SvarSlett
  3. heia. koselig blogg du har, søt lita jente og :) flink du er til å ta bilder og mye flott lager du og :)
    takk for at du vil være med å feire mine 5000 besøkende :)

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for koselig helg på Bømlo, gledar meg alt til neste, sjøl om eg tvilar på at da blir nåke med meg til våren visst da blir då :( Blir litt i mestalaget med eksamen, tur med jobben og diverse... Men men sterkare tilbake til høsten iallefall.
    God helg til deg og dine. Minsten har øyrebet igjen for 2.gong på 1,5 mnd så håpar han blir bra snart, stakkar...

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!