lørdag 14. mars 2009

Scrappe prosjekt!

Jeg har et litte scrappe prosjekt på gang!
Holder nemlig på å scrappe enkle 8x8 sider. Disse skal lamineres og så skal Sofie få de til odel og eie! Er ikke så mye stæsj på de og iallefall ikke noe som stikker høyt opp. Må være mest mulig flatt når det skal lamineres!
Tipper det vil falle i smak for henne. Hun elsker jo å se på bilder.
På alle sidene har jeg bare brukt restepapir og skriften er fra cricut kasseten Pooh font, der er å nasse trykket utfra:)

Har å en 12x12 som jeg laget på Bømlo. Har helt glemt å vise den. Den er fra Hålandsheia, Sofies første tur i bæremeisen!





1 kommentar:

  1. Hei på dere. Det har vært en stund siden jeg har vært på bloggen din. Så fine de siste bildene av Sofie er, også så stor hun er blitt. Ja det ser virkelig ut at hun trives veldig i vannet. Kjempegøy. Nå koser jeg meg med mange fine og koselige bilder av Sofie. Klem til dere alle herfra.

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!