mandag 4. mai 2009

Rally Sørland!

Ja, så var rally sørland helga over.
Har ikke skjedd så masse for meg og Sofie sin del, men Arne har hattd et toppers!
Han kjørte for 0 visjonen, samarbeid mellom rally sørland, srbank1 og biltilsynet. Var bare med vanlig bil. Var das konkurranse i feridghets kjøring og teori prøve. De var i alt 12 stykker.
Han var så god at han kom på 3 plass! Kjempe morro!

Å så flotte premier!
Han vant helikoptertur sammen med 1 og 2 plassen. De satt sammen med komentaroren på radioen og fløy 15 m over Østberg i en etappe. + mange andre mindere kjente. Han sa det var helt rått.
Ikke nok med, det vant han vip bilett for hele fredagen. Det vil si banket og gratis inngang på Vestlandsfanden.
Han vant å sikkerthets utstyr for 2500 kr og eu godkjenning av egen bil! + gave kort på en bilbutikk på 250 kr!
Det er snakk om premie det!

Jeg og Sofie var nede å så på shake downen på fredagen, var ikke et helt store, men da hadde vi nå vært der;)

Da pappa kom hjem på lørdag etter å ha vært rundt å kikket litt kom han hjem med t-shorter til prinsessa. Tøff jrntr eller?

2 kommentarer:

  1. Var jo skikkelig synd at vi ikke fekk sett han kjøre, men sinnsyk bra premie han fekk...
    Sofie kommer til å bli ei skikkeig rallyjente når ho vokse opp ;-)

    SvarSlett
  2. Du har jammen meg blitt en dyktig fotograf:) Og lille Sofie er jo bare så nydelig.
    Jeg har endelig fått tid til å sende awarden jeg fikk av deg videre, så det ligger en hilsen til deg i bloggen min:)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!