onsdag 8. juli 2009

Phuuu...

Merker at det blir lite oppdatering her, priotere andre ting rett og slett;)
Har ikke fått overført bilderfra kamera heller på lenge... Men pytt sann, der er det ennå plass til noen tusen bilder;)

I dag har jeg og Sofie ryddet fra vi stod opp. Det er kottet til Sofie med alle klærne i. For i går fikk jeg endelig tak i vakumposer på biltema! Gud for en genial oppfinnelse! Så nå er ikke kottet fult lenger, bare halv fult;) Digg....
Ellers så er alle klær som kan komme i nærheten av barnehagen merket. Skal ikke ha på meg at jeg ikke merker klær iallefall;) Deilig å få gjort det..
Var hos Ingunn sist uke, å da arvet Sofie masse klær. Å hos June i går.. Så da er det vasket og sortert etter str og merket;)
Har bare vasket 5 maskiner med klær, å så blir det nok 3 i morgen.... Så digg å få det unna!

I kveld er det bursdagsfest for Karoline. De begynnte kl 12, men jeg skal ikke ned før Arne kommer hjem. Er uten barn;) Så da blir det grillings, byen og onsdags konsert i dag:)

På mandag hadde jeg scrappe dag. Mamma å de spurte om de kunne låne Sofie fordi de skal reise en del i sommer. Det passet meg ypperlig, så fikk scrappet en del. Anne Britt, Elisabeth, Gryog Karoline var innom i løpet av dagen eller kvelden. Siv og Ingrid var litt moralsk støtte;) Så når jeg får overført bildene fra kameraet så kommer det jeg laget...

Ha en flott lille lørdag alle sammen!

SOFIE GÅR NÅ! YEEEY, EN DAG FØR "FRISTEN". ALTSÅ TIL ARNE TAR FERIE;)

2 kommentarer:

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!