tirsdag 18. august 2009

Jaaaa...

Da er jeg hjemme med ei feber syk jente:( Kryser fingrer og tær for at det går fort over og at det ikke er annet en litt feber for ei ny tann...
Er litt skummelt i disse tider. Tør jo nesten ikke nevne navnet her, men nøff, nøff... Spesielt for meg som å venter en liten. Men de har da iallefall fått oppdatert http://www.pandemi.no/ når det gjelder gravide. Å det hjalp! Før så var det helt svartmalt, men ser lysere på det nå... Med meg som jobber i skole og sfo, og Sofie i barnehage så kan vi nok ikke unngå det vis det blir så ille som de har blåst det opp. Ja, ja, vi får ta det som det kommer!

Ellers er ikke nakke og hode så mye bedre... Har fått henvisning til fyso, men får ikke hentet den i dag siden Sofie er syk. Er heldigvis ikke noe vente tid mente de..
Arne er i full gang i ny jobb på YIT, som rørlegger. Første dag kom han hjem med firmabil, ny mob, nytt verktøy og noen sett med arbeidsklær... Noen som har det.
Ellers er bukke jakta i full gang, han håper på å få tatt bukken som jeg tidligere tok bilde av utenfor kjøkken vinduet. Går vel bra i år nå som han har kjøpt nytt skyte våpen;) Siste del av skyteprøven skal han ta denne uka, så til helga er det nok jakt.... Har lyst på rådyr middag jeg:)

Har en del gavekort på bohus som jeg må bruke opp før jul... Har begynnt å tenke noe voldsomt på hva vi skal kjøpe. Vi er nemlig ikke helt samkjørte på hvordan vi kan gjøre det i stue og kjøkken, hihi.. Nå bruker vi stua,men til vinteren skal vi ut på kjøkkenet igjen. Men da mangler vi en sofa, får det andre har Arne tatt ut i grasjen. Å jeg har bare lyst på en liten en på kjøkkenet gjerne med sjeselong, men Arne vil jo sef ikke ha det... Ja, ja finner vel ut av det....
Er denne sjeselongen eller denne sofaen i 2 0g 3 seter... Noe må vi iallefall ha!

Holder på å planlegge tur til Trondheim i november! Håper bare så inderlig formen er bra til da! Jeg skal opp å besøke ei vennine som nettopp har fått baby da. Blir så morro. Monica var her nede da jeg fikk Sofie, så synes virkelig at det er min tur til å ta turen opp! Sist kjørte jeg opp, var sommeren før jeg fikk Sofie. Var så koselig! Er ikke sikker på om jeg skal ha med Sofie eller omjeg skal ta meg en husmors ferie;) Vi får se, vi får se....

Ha ei flotters uke alle sammen!

2 kommentarer:

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!