mandag 31. august 2009

Sofies skatte kiste!

Endelig har jeg fått laget denne skattekista som jeg har tenkt så lenge på. Oppi denne legger jeg ting som er vanskelig ellers å oppbevare.
Til nå har Sofie kortene hun fikk da hun ble født og døpt, dåps sløyfa, første sokkene, første kjolen, armbåndet hun gikk med, men som ble ødelagt ognoen andre små ting. Planen er å å lage ei lita notis bok til å ha oppi som jeg skriver litt om tingene. Den vil å funke som en liten dagbok, med de første skrittene, tennene , og diverse slikt.

7 kommentarer:

  1. Så flott den var. Kjempelur idè å samle alle slike spesielle minner på en plass:)

    SvarSlett
  2. Takk, takk!
    Da har jeg fått kjøpt bokasom skal ligge oppi å... Får jo bare se hvor lang tid det tar før den blir ferdig;)

    SvarSlett
  3. Åååh... lage en til megogså? *smiske*

    SvarSlett
  4. Så flott den var Marit! Tror Ann mi på 5 ville likt en sånn:) Kanskje mamma må i ilden:)

    SvarSlett
  5. Ja, må nok det Marion!
    Ja, Ingunn... Det er jo snart en bursdag i kommingen;)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!