tirsdag 1. september 2009

Fotoverden!

Fotoverden, http://fotoverden.blogspot.com/, har alltid masse på gang! Så tenkte jeg måtte delta med noe nå igjen;)

De har nå en flott blogg candy gående, fordi det er nå over 50.000 besøkende! Å det er bra!


5 kjappe om deg og ditt kamera!

1. Navn, alder, bosted?
Marit Landsverk, 28 år fra Mandal
2. Hvilket kamera har du?
Har Canon 400D og et olympus 850 sw

3. Ekstra utstyr?
Har et canon 18-200mm, som er mitt favoritt objektiv!
Kjøpte å et 50 mm, men det har jeg ikke rukket å prøvd ennå;)

4. Hva fotograferer du mest?
Fotografere så å si mennesker. Enten det er protretter eller hverdags bilder.
Sofie er det mest brukte motivet;)

5. Ditt favorittbilde?
Her er favoritt bildet mitt. Er lagt ut mange ganger, men er like glad i det ennå!





Her er mine bidrag til månedens gullunge!

Alle disse bildene er tatt før Sofie har fylt et år. Var morro å kikke "gammle" album igjen!


2 kommentarer:

  1. Flotte bilder. Supert at du er med!

    SvarSlett
  2. Så flott at du deltar, det må du ikke slutte med :)

    Hyggelig å lese om deg og se de flotte bildene dine!

    Mvh Nina

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!