torsdag 19. november 2009

Sofa sliter..

Ja, det er det jeg er for tiden....
Er veldig laber og trøtt i formen. Så er ikke så masse krefter igjen etter at Sofie er lagt. Heldigvis er hun så snill og grei at hun legger seg greit:)
Men det merkes at hun har fått vilje og vet akkurat hvordan ting skal være.. Vis ikke hun får det som hun vil legger hun seg ned på magen og hyller, hihi.. Vis ikke går hun ut på kjøkkenet og står å kikker inn i kjøkken innredningen... Er nok masse spennende å se der;)
Så det er vel et tids spørsmål før hun begynner å ikke vil sove...

Til helga skjer det masse! Fredag skal Sofie på overnatting til Anne Bente og co. Jeg og Arne skal på vennejulebord hos June. Blir koselig!
Lørdag er det baby svømming, og etterpå skal mamma på scrapping og Sofie skal være med pappa;) Det skal bli deilig!
Søndag blir det dobbel bursdags feiring til William og Fredrik. Blir koselig og sikkert full fart hele tiden!

Har shoppet litt på ebay i det siste. Digg...

Var i Krsand for noen uker siden og da fikk Sofie kastet ut kosen av vogna. Krise.. Så da var det rett inn på ebay å finne de. Heldigvis fant jeg en selger som hadde 3 stk inne. Så nå sitter vi her å venter;)
Ellers kjøpte jeg bag til den nye vogna, men selger fikk desverre ikke sendt den.. Fikk den egentlig for 250, så var jo veldig dumt da...

Karoline hadde en mommy hook, å jeg fant de på ebay, helt geniale!

Har å kommet over noen flotte blogg candyer!

Kom over denne flotte danske bloggen! Skikkelig retro. Jeg likte nå bambiene best! http://krudtuglensmor.blogspot.com

Oddbjørg, ei flott scrappe dame har en flott julegave som blogg candy. Bloggen er absolutt verdt et besøk! http://oddbjorgor.blogspot.com/

Sjekk denne da! Enn blir jo frista av mindre! Bloggen er absolutt verdt et besøk! http://carrinsofiesverden.blogspot.com/

3 kommentarer:

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!