mandag 16. november 2009

Trondheims tur!

Da har jeg kommet hjem fra ei lang helg i Trondheim. Jeg var oppe å besøkte min gode veninne Monica, som fikk Selma Louise for 6 uker siden. Nydelig lita jente! Å så snill!
Vi har bare kost oss masse. Jeg kom opp torsdag kveld og det ble masse vas og prat. Mye å ta igjen;) Bare det å treffe lille Selma var kjempe koslig!
Fredag tok vi turen inn til Trondheim. Der skulle vi shoppe litt, kose oss og besøke arbeids plassen til Monica. Det ble lunsj på Jordbær pikene på Solsiden, og nydelig oste kake!
Fikk nå ikke shoppet så masse, men det gjorde da ingenting;) Var egentlig på jakt etter jakke, som jeg kan få knippet... Ikke bare, bare det der...
På kvelden kom det 2 andre scrappe venniner av Monica. Kjempe koslige damer, som var veeeldig lette å bli kjent med! Ble 3 loer på hele helga, syntes det var riktig så bra til å være meg! Var jo tross alt ikke så masse jeg fikk pakket med meg...
Lørdagkom Anne og Maren. Kjempe koslig å treffe Anne igjen. Hun har termin 25 desember, så blir spennende å se hva det blir! Å lille dattera Maren.. Så søt.. Hun er 3 måneder eldre enn Sofie, å sa så masse gøy. Tror nå ikke hun skjønte et bær av hva jeg sa;)
Vi tok turen ned til sentrum på et lite senter der. Koslig... Lørdags kvelden var det bare kos og avslappning...
Så det har vært en stille og rolig helg hvor vi bare har nyte alt!

Det er som Monica sier, selv om vi sees en til to ganger i året er det som om vi gikk sammen i går... Alt faller bare helt naturlig! Er nok dette man kaller ekte vennskap;)

Her er noen bilder av lille Selma. Fine jenta!





3 kommentarer:

  1. Ja det er ekte vennskap det! så koselig du har hatt det. Men lang tur! tok du fly eller tog?

    SvarSlett
  2. Jeg gjorde et kupp på flybiller, så koste meg på flyet.. Gikk bra det;)

    SvarSlett
  3. Ååå så hyggelig du har skrevet marit, ble hlet rørt her :) Tusen takk for ei kos helg og de nydelige bildene av Selma blir til dåps innbydelser nå :)

    klem fra oss

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!