mandag 21. desember 2009

Julen er rett rundt hjørnet;)

Ja det er sikkert å vist! Noe vi alle gleder oss til her i hus!
Thats just so cute http://thatsjustsocute.blogspot.com/ har en liten jule konkurranse gående. Tenkte jeg skulle prøve meg der.
Er en flott blogg som jeg har hatt lyst til å prøve meg på flere ganger, men tiden har aldri strukket til...
Vet vel ikke om det er lov å bidra med fler bidrag, men legger de nå ut her;)
Her er en liten gave til de på avdelinga på Sofie. Snømannsbæsj.... Skulle egentlig hatt skolekritt oppi, mend et skulle vise seg å bli veeeldig vanskelig å få tak i.. Så da ble det marengs, eller pike kyss som jeg bare omdøpte litt;) De ble veldig godt tatt imot!
Forresten så ønsker jeg meg en slik punch med scallop kant;) Takk, http://annemerethesscrappeblogg.blogspot.com/Tenkte jeg måtte lage en liten gave til de på jobb og. Både SFO og teamet mitt på skolen fikk. Er jo bare en liten oppmerksomhet, men syntes det var koselig, nå som jeg skal ut i permisjon og alt. De er veldig enkle og greie, men du å koslige;) Fyrstikk eskene oppi er og dekorerte.
Juulekos og tagsen er kuttet ut på cricuten, mens hjertet er qk.Loene laget jeg tidelig i desember på et scrappe treff hos http://june-sin-hverdag.blogspot.com/ Vi hadde det kjempe koslig! Bildene er tatt mens jeg lånte foto blitzene og hadde rigget studio på grasje loftet:) Ble jo litt av hvert av bilder, men ble en morro og koselig lo. Enkel, men forteller nå sitt;)

1 kommentar:

  1. Så utrolig mye stilig du har laget, pikekyss er bare så godt=)

    Ønsker deg en riktig god jul

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!