tirsdag 9. februar 2010

Endelig scrapping!

Ja, endelig har jeg fått scrappet litt igjen!
Har meldt meg på staffeten inne på scrapping.no. Skal si det blir oppgaver, men du så deilig å få gjort noe igjen! Dessuten er det jo en liten trøst siden jeg ikke får vært med på scrappevaken på Bømlo til helgen.. Får scrappe litt hjemme da:)

Så her er mitt første bidrag! Oppgaven var ei skisse.
Bildene er fra babysvømming 16 januar. Jeg var på land mens tante var i vannet. Kjempe stas var det! En veldig enkel og lite stæsjet lo;)

1 kommentar:

  1. Hei - og takk for hilsen.
    Ja, jeg har tenkt meg på treff den 20. Blir nok sikkert en skitur med familien i løpet av dagen, men ellers så skal jeg scrappe.
    Håper du koser deg hjemme sammen med lille prinsessa.
    Klem fra meg:)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!