fredag 5. februar 2010

Tiden flyr!

Ja, ikke skjønner jeg hvor den tar veien!
Lille Åse er alt blitt 2 å en halv uke. Vi nyter tiden hjemme i snøvær og kulde. Så trille turene for vente til våren:) Det er ei stille og rolig jente vi har fått. Tror nesten at hun er roligere enn det Sofie var. Så det er ennå ganske stille i heimen. Vi prøver å gi henne sutt, men det er sannelig ikke så enkelt med ei store søster som bare knabber de! Sofie er i stor slag som alltid. Her med nisse genser og nisse lue, eller tissehua som hun sier;) Var så heldig at det var ei som spurte om hun kunne strikke til meg, å det takker jo man ikke nei til;)

Ellers prøver jeg meg på litt foto og scrapping igjen. Ble liksom en liten stopp der på slutten av svangerskapet... Har meldt meg på staffeten inne på scrapping.no så nå må jeg bare hoppe i det! På torsdag blir en rar dag. Egentlig den dagen jeg skulle reise til Bømlo på scrappe vaken. Men av forståelige årsaker står jeg over denne gangen:( Men er klar som et egg til oktober:)

Har å et lite foto prosjekt på frysen;) Men det er ikke helt meg, så får se om det blir helt fiasko... Men ideen er kul;)

3 kommentarer:

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!