torsdag 25. mars 2010

Vallegård barnehage, that just so cute.

Jeg har lenge lurt på hva jeg skulle gjøre med barnehage bildet. Tenkte egentlig å ha det på veggen, men du å mange det blir etter hvert! Ja, mamma, jeg skal ta mine;) Får nå vet jeg jo hva jeg kan gjøre med dem.....

Så her ble det masse sladding;)

http://thatsjustsocute.blogspot.com/ har en utfordring som heter lekent og fargerikt. Synes denne passet bra inn. På skyene har jeg glosset fuglene og tatt isblå glitter rundt kantene:)


post signature

3 kommentarer:

  1. Så enkelt og nydelig oppsett, herlig med skyene og fuglene=)

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  2. Nei, har du sett så flott! Men så mye som skjer på bildet kan man ikke ha så mye pynt som stjeler oppmerksomheten, så denne er helt perfekt!

    SvarSlett
  3. Så herlig med skyene! Lekkert! :)

    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!