torsdag 8. april 2010

2 nye loer...

2 nye loer fra meg:)
Denne er fra tidligere i vinter da Sofie fikk bade beøk av Mari. Kjempe stas! En veldig enkel side, bare bazzill som er brukt. Skriften er Hanna Montana til cricuten, Ole Brum er å fra cricuten. Søt! Desøte små "boblene" som du ikke ser så godt er vanlig blanke raindrops. Å teksten er skrevet på rosa dymo:)
Sjekk forresten det kule rosa vannet;) Sofie fikk no farge tabletter til jul, noe som var stoooor stas!
Tenk en lo uten overskrift! Det er sannelig ikke ofte jeg har! Men trengte liksom ikke det på denne;) Skriften er skrevet ut på overhead ark. Loen handler om Sofie som så gjerne vil leke med Åse, men er ikke like lett å forstå at Åse ikke kan det, at hun ikke kan holde leken...
Har til og med fått brukt noen gammle prima blomster, digg!

Jeg kommer jo stadig over noen nye blogg candyer, å da hiver jeg meg med;) Vinner veeeeldig sjeldent, men morro å delta;)
Først ut er Englemor. Hun har en lekker blogg med god blanding av hverdags prat, interiør, hus bygging og kreativitet! Absolutt verd et besøk! Å det sengetøyet var jo bare lekkert da! Hadde passet perfekt til lille Åse!
Neste blogg ut er Marias skriblerier. Ei livlig og kreativ dame dette! Er stadig innom bloggen hennes. Hun forvandler de kjedligste ting til fantastiske kunstverk! Å har en humoristisk og fantastisk måte å skrive på! Å ha en av hennes banner her, hadde vært toppers!

post signature

1 kommentar:

  1. knallherlig rosa bade-LO da.....stilig.....
    og den LO'en uten overskrift ble jo komplett når teksten kom på....nice....

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!