lørdag 29. mai 2010

Deilige vår!

Ny uke med et nydelig vær i vente! Det liker vi!
Her spirerog gror det for harde livet. Potetene er satt og de spirer allerede. Gleder meg til grilling i sommer med ny poteter, digg... Ripsene og bringebærene er det kommende kart på. Blir så deilig når de kommer. Sofie elsker bær, så ser for meg henne sitte ved de;)
Jordbærplantene, de få jeg har igjen:( har begynnt å blomstre, må nok få noen fler etter hvert. De må bare flyttes litt først;)

Har å fått plantet litt i krukker forran huset. Blir så sommerslig med en gang. Jeg venter med å plante litt i potter til å ha på terrasen, for denne ukes prosjekt er å få beiset den ferdig. Så nå håper vi fin været holder seg;) Terrasen kom i fjor sommer, så i år skal den bli godt brukt:)
Arne har en plan om ei "brygge" forran huset. Det skal bare være en liten platting, med et bord og et par stoler. Det er jo der kveld sola er, så det skal bli deilig.

Må bare vise dere dette søte dør skiltet jeg har kjøpt! Bestilte det her, og det er mye å velge i!

Vi har vært i skikkelig vår modus. Ryddet litt ute, sette poteter, hengt opp fuglekasse og kjørt litt 4hjuling:) Det er så deilig når det går mot sommer!



post signature









2 kommentarer:

  1. Så koselig du har fått det utenfor, dere står virkelig på :-)
    Klarer Sofie å kjøre sjøl eller må ho ha litt hjelp?
    Vi får ta turen opp en dag på besøk.
    Lykke til med beisinga

    SvarSlett
  2. Hun klarer å gjøre selv... Men for all del, vi stoler vel ikke helt på styringen ennå;)
    Skal legge ut en film jeg;)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!