fredag 21. mai 2010

Dokumentasjon!

Scrappehuset har denne måneden fokus på dokumentasjon. Selv scrapper jeg sjeldent en lo uten tekst. Noe må jo jeg å klare å fortelle;) Det er en viktig del av scrappinga. Er ikke alt jeg har like mye på, men som regel litt.

Denne gangen er det sommer bildene som sto for tur. Jeg gleder meg til sommeren og bading er en stor del av det. Selv elsker jeg å bade, å håper Sofie og Åse å vil bli glad i det. Jeg gjør nå alt som jeg kan gjøre for at det skal bli slik;) Sofie har nå gått på baby svømming fra hun var 4 mnd til hun nesten fylte 2 år. Så hun elsker iallefall å bade i basseng. Så nå får vi se til sommeren om hun liker å bade ute;)


Anbefaler dere alle å ta en tur innom bloggen til Elisabeth, den beste til å dokumentere! Hun har skrevet en artikkel om det, og den finner du her.

post signature

3 kommentarer:

  1. Så flott og rosa LO!! Helt digg!
    Og flott journaling!
    Tusen takk for at du ble med på utfordrignen!!
    God pinse!!

    SvarSlett
  2. Rosa Loer er så kult!! Likte godt hvordan du har satt opp denne!! Flott dokumentasjon:)

    God pinse:)

    SvarSlett
  3. Denne var super sprek og FRESH!
    Herlig fargevalg og detaljer.
    Lekent bidrag. :D
    Takk for at du deltar. :D

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!