søndag 23. mai 2010

Ute området:)

Sitter på nett og drømmer.. Det er så masse jeg har lyst til å gi jentene mine! Det ene er en flott uteplass hvor de kan leke og stor kose seg. Vi har skogen rett utenfor og den kommer nok til å bli godt brukt etter hvert. Men hagen skal å være attraktiv. Ute nå har en rutsje bane som er veldig populær. Tror det er noe av det morsomste Sofie vett. Den er arvet, men er like god! Til 1 årsdagen fikk hun den blå vippa på bildet. Det er nå i det siste hun har fått øynene opp for den. Det føye med den er at man kan sitte 3 stk på:)

Vi har å sandkasse. Det er stas. Nå har Sofie lært å lage kaker i sanden og sandslott. Så vi fyller bøtta med sand og slår på toppen. Alltid like spennende å se om de blir hele;) Her er Sofie på 2 årsdagen sin, og kronen har hun fått i barnehagen og den skulle ikke av;)


Sofie hadde igrunnen det hun trengte da det var jul. Så vi sa at hun ønsket seg penger til ronse stativ. Å det fikk hun. Jeg har funnet ut hvilket jeg skal ha, jeg venter bare på at det skal komme på tilbud. For det vet jeg at det gjør;) Er litt usikker på om jeg skal beise det slik som sandkassen eller om jeg bare skal la det være slik det er... Noen som har noen innspill?

Så blir det nok ikke fler ute leker i år. Synes det er viktig å ønske seg ting, så greit med litt etter hvert;) Så til jul kan jo Sofie ønske seg penger til trampoline. Det er kjempe stas med det, men far i huset er vel ikke helt enig der. Å i en hver hage så må det jo være en lekestue. Så vi får ønske oss en av disse:)

Eller kanskje være litt mer realistiske, så kan vi ønske oss en slik. Er sikker på at det kan bli like koselig. Kanskje et hakk større, slik at det er plass til køyeseng der. Koselig, koselig, koselig...
Så får vi håpe at jentene mine ønsker seg det samme som ho mor;)

5 kommentarer:

  1. Høres ut som en god plan Marit ;-) Hadde jo satset på det store gule lekehuset jeg da hihi-...det skal jo være gøy for mor å da ;-) Kan ikke mannen snekre ;-)

    Ønsker deg ei fortsatt flott uke!!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. synes nok den hytta med tårn, den gule, var bedårende flott da......selv om vi "bare" har slik en som er fra maxbo...hihi....

    SvarSlett
  3. Hihi, ja de er flotte.. Men med en mann som hater å snekre, så må jeg nok "nøye" meg med en maxbo lignende hytte ja;)
    Men du å koselig de å kan bli;)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Jeg ville ha beisa det som sandkassen. Og angående lekehus, de var jo gooooooooossselige de du hadde bilde av der ja! men også er det koselig med den gode norske ;-)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!