lørdag 24. juli 2010

==== Fly show ====

På fredag var vi på stranda å så et fly som fløy veldig lavt. Jeg tenkte ikke noe mer over det. Senere på dagen kom det 2 til. 1 stort og 1 lite, de fløy veldig nerme hverandre og det lille byttet litt på plassen sin, litt over og litt under det store. Veldig morro å se på rett over hustaket. Så da tenkte jeg at det var et eller anna som skulle skje et eller anna sted;)

Torsdag morgen ringer Karoline meg og lurer på om jeg skal være med til Lista på fly show. Her i Mandal var været så grått og trist, så det var ikke så vanskelig å velge;) Å du å da å morro det var. Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle på fly show. Fikk tatt masse bilder, over 400... Så har litt å kikke gjennom. Det ble heldigvis noen blink skudd til konkurransen i fotoklubben;)
Både store og små stor koste seg. Viktig med hørsel vern, for lyden var høy! Men det gikk kjempe bra, Åse sovnet til og med;)




Da F16 kom ble det livat;) Først hadde den et formasjons show sammen med et vampire fly.Men da den skulle til alene var det bare helt rått. Her ser du den tar en sving rett vekk fra publikum, å jeg kan love at den lyden ble høy når han snudde seg fra oss! Det var mest som alt ristet. Nei, du å da å morro det var på fly show!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!