torsdag 8. juli 2010

Sydd litt igjen;)

Jeg holder meg ennå til de små prosjektene, som jeg fort kan bli ferdig med;) Av reste stoffet til lego posen fikk Sofie nytt trekk på dukke dyna og puta. Ble så koselig sammen med en liten blonda fra scrappe sakene;) Senga hadde jeg da je var liten. Lurte på om jeg skulle gi den et malings strøk, men får se...
Sydde en "pose" eller korv til å ha hårbånd og slikt i. Var egentlig en test for å se om jeg fikk det til.. Er voksduk inni...
Så et 5 minutters prosjekt til Åse, et pannebånd. June Hadde sydd disse først, så var enkelt for meg;)

Alt stoffet er fra stoff og stil:)


post signature

3 kommentarer:

  1. Så lurt med en slik kurv til å ha strikk og slikt i, lurer jammen på om jeg skal stjele ideen fra deg! :) Var jo lurt å ha voksduk inni, så blir den litt stivere også.

    Hvis du tenkte på å male dukkesenga, skulle du sett den Bente lagde til Mia, den er knall-lekker. Hun malte den med en dus støv-lilla under, og hvit oppå, som hun pusset delvis vekk, og så malte hun swirler og blomster på. Den er utrolig nydelig. Bare si fra hvis du vil se, så kan jeg legge ut bilde av den.

    SvarSlett
  2. Å ja, vil gjerne se!
    Fant mønsteret til kurven inne på une pune bloggen. Den ligger nede i blogg lista mi under sy blogger:)

    SvarSlett
  3. æ syns det var knallstili med den suuuuperflotte blonden altså...hihi...
    -neida, tuller, du vet jeg digger det.....alt samma.....

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!