lørdag 21. august 2010

****Skissedilla****

Skissedilla har nå et par skisser ute, og jeg har rukket begge! Stolt over meg selv ja;)

Den første er skisse 73! Skal i de har kommet langt!
Bildene er fra da Åseble innlagt med rs virus bare 3 mnd gammel. Selv om hun var ganske syk, så var første smilet på plass her:)


Neste skisse var bonus skissa. Atter en gang en flott og inspirerende skisse! Dette er gammle bilder som det var deilig å få ut av bunken. Litt artig med pynten på den, får fiskene er nemelig fra et smykke;) Alt hva vi scrappere samler og kan få brukt;)

post signature

4 kommentarer:

  1. ooooh, lalla, de var fine.....og jeg likte veeeeldig godt badeLO'en......virkelig nice.... nå nærmer det seg tur for oss....gleeeeeder meg...

    SvarSlett
  2. Så ren og flott bonusbidraget var! Elsket se søte fiskene, passet jo perfekt! Nydelige fargekombo.

    Takk for at du deltar på bounusen;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Og takk for bidraget til #73 :-) Flott fargevalg, og fint at du har skrevet på tagsene.

    SvarSlett
  4. Hei!!

    TUUUSEN takk for koselig kommentar i bloggen min!!! <3

    FLOTTE layouter du har laget!! Jeg bare DIGGER den øverste skisse-LO'en din fra sykehuset! :)

    Tusen takk for lykkeønsker! Jeg er snart ferdig med uke 21 i svangerskapet. Så da er det uke 22 som står for tur! Termin i begynnelsen av januar!

    Håper vi treffes igjen på treff snart!! :D

    KLEM

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!