onsdag 22. september 2010

Scrappehuset!

Har i helgen vært på Scrappevake på Bømlo! Sammen med flotte veninner. Vi har stor kost til de sene natte timer og litt scrapping er det blitt. Å itillegg ha med seg en designer fra scrappehuset, gjør jo at det blir scrappet til noen utfordringer der;) Så tusen takk Elisabeth for masse inspirasjon!

Første utfordringen var å bli inspirert av en lo med hvit, orange og grønt. Slik ble nå min lo. Ble veldig fornøyd med denne. Synes stjernene og blingen gjorde veldig mye. Ekstra kult var det å få brukt GRØNNE tags, en smule uvant;)
Bildet er tatt av Åse. Hun lekte så fint i lekegrinden, plutselig ble det stille. Da jeg kom inn lå hun der så søt å sov. Bildet hadde mye farge i seg, så jeg strevdde litt for å få det til;)



Neste utfordring var å lifte en lo fra Berits blogg. Jeg falt pladask for denne loen under her. Så enkel, men så lekker! Fargene var jo å bare helt fantastiske. Min versjon ser dere under;)


Her er min versjon av den til Berit. En ren lift ble det ikke, men en kraftig inspirasjon var det! Så håper den blir godkjent;) Bildene er tatt av Sofieog er en serie der hun kler seg selv. Hun var helt oppslukt i å gjøre det selv, derfor tittelen slik hun sier det. Fie jårr!



Siste utfordringen er å scrappe ditt mester verk. Egentlig så aner jeg ikke hva mitt mester verk er... Jeg liker å scrappe denne typen bilder og til det må jeg ha det litt sukker søtt;) Men til hverdags bilder og opplevelses bilder vil jeg helst ha farger og flere små bilder. Derfor legger jeg med 2 stykker, ganske så forskjellige!


Som dere ser gjennom hele dette innlegget så er loene mine ganske så forskjellige i både farge og stil;)
post signature

10 kommentarer:

  1. du VET jeg digger pergamentet ditt.... og liften, og ditten og datten......var en sann fornøyelse å sitte ved siden av deg hele helgen, selv takk for inspirasjonen..... kleeeem

    SvarSlett
  2. Herlighet, jeg sikler. :D
    For en SUPER FRESH og HERLIG grønn/oransje LO!!!!!!

    For en NYDELIG lift med knusesøte bilder og FLOTTE hjerter med bling.

    For noen MESTERVERK. Gjennomført, spennende og gullende god.

    Herlig at du deltar. :D

    SvarSlett
  3. Her skal jeg si du har blitt bitt av Scrappehus-basillen:0)
    Så utrolig lekre bidrag til 3 utfordringer! Skjønner at Elisabeth har gjort en super rekruteringsjobb:0)
    Nydelige LOer alle sammen!
    Min favoritt er nok liften!! Digger fargene dine på den altså! Men hærlighet - de andre var også supre!!!
    Tusen takk for at du ble med på utfordringene våre!!!

    SvarSlett
  4. Utrolig mange flotte LOer du har laget! Likte spesielt godt de to siste. Du har en veldig variert stil, så det er alltid morsomt å kikke på LOene dine.

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelige tilbake meldinger! Jeg føler å at jeg ikke har en bestemt stil... Er bildene som avgjør for meg;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for at du gidder å lifte meg. Din LO var som en rosa drøm. Herlige bilder av en 4-åring som klarer alt selv. Den hvit/orange/grønne var bare utrolig lekker.

    SvarSlett
  7. Nyyyyydelige LO'er du har laga, alle sammen!!!! Jeg bare superdigga både den øverste og den nest siste... Fnatastisk inspirerende! :D

    SvarSlett
  8. Så artig at du deltar på flere av Scrappehuset sine utfordringer.
    Jeg likte dem alle sammen jeg. Supert.

    Ha en fin dag.

    Iselind

    SvarSlett
  9. Så masse flott du har laget!! Utrolig lekkert - og variert!!:)
    Takk for at du blir inspirert inne hos oss:)

    Bildet du har på headeren din var bare så råflott!!:

    SvarSlett
  10. Tuuuuuuuussen takk for kjempe mange hyggelige kommentarer!
    Blir så glad!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!