søndag 10. oktober 2010

Bømlo treffet!

Scrappehuset har nå lagt ut en artikkel om Bømlo treffet. Kjempe morro. Var til og med et lite intervju med meg;) Så da må det jo til med en liten oppdatering fra noen av loene fra treffet. Litt lenger nede ligger å et innlegg med flere bidrag til scrappehusets utfordringer.

Førts ut er dyrepakren loen. I utgangs punktet er det feil skrevet, men det ble jo faktisk slik Sofie sier det, så da ble det bare værende slik. Til dyrene er det også skrevet hvordan Sofie sier edt med små bokstaver. Alt er kuttet ut på cricuten og alt er glosset. Min store dille;) Øynene er slike gammle bevelige øyner. Trnk å plutselig få brukt noe slik! Godt fornøyd jeg!



Hvem hadde trodd at JEG noen gang skulle endt opp på et fly show? Men det gjorde jeg nå i sommer, å det var kanon morro! Så det skal jeg absolutt gjøre fler ganger vis muligheten byr seg.
En veldig enkel lo med skyer og fly fra cricuten, nok en gang er flyet glosset og skyene er vanlige. Noen ligger oppå 3d puter. Enkel og grei!


Ikke så lett å scrappe rally bilder, men det er jo en stor del av fritiden vår, så det må gjøres. Å jeg er sikker på at Sofie vil sette pris på det nr hun blir eldre. Dette var til en av skissene de hadde på treffet. Bakgrunnen her er bølgepapp. Måtte jo gjøre den litt røff. Ikke så lett å lese hva som er skrevet, men handler om rally og at kanskje er henne som sitter bak rattet på Landsverk motor om 14 år;) Heia Landsverk Motor!


En sommer lo. Bildene er fra eneste båt tur i sommer, men du å da å vi koste oss med June og co. Vindmøllene er inspirasjon fra Grys kurs side. Var ikke med på kurset, men fikk nå smug tittet litt;)



Ha en flotter uke alle sammen! Jeg har mye å pakke ut og rydde etter at vi har byttet rundt på et par soverom og itillegg kommet hjem fra stor shopping tur til Ullared Gekås i Sverige! Kanon morro!
Får bli et eget innlegg om det senere;)

post signature

2 kommentarer:

  1. Så flotte LOer du har lagd i helga *grønn av misunnelse,jeg vil også på treff-hilsen*

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så kjempefine ting du lager!

    Jorunn

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!