mandag 4. oktober 2010

Jeg! Ja, jeg!

Ja, verden står ikke til påske. Jeg har vært ute med Siv å tatt NATURBILDE! Kan du tro... Målet var å lære å ta bilde av vann slik at det ble slørete. Vi hadde med stativ og det hele. Var faktisk veldig morro. I det ruske været som har vært nå såm har vannet blitt ekstra høyt i bekkene rundt oppe i Lia. Så var ikke vanskelig å finne no sted å ta.

Å hold dere fast ennå litt til! Jeg har prøvd å rediger litt i photoshop elements, noe jeg virkelig ønsker å kunne. Skal ikke skryte på meg så masse for det var vel auto knappene jeg fant. Men ble ganske bra synes nå jeg:) Men måtte tilbake til photoscape for å legge ramme på og navn.... Der sa det stopp i elements;)

Så hva synes dere folkens?


post signature

2 kommentarer:

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!