søndag 3. oktober 2010

Jentene i nye kjoler!

Else har sydd disse nydelige kjolene til jentene min. Jeg kunne vfelge mellom ull og flece. Valgte flece for tenkte ull ville bli så veldig varmt. Da de kom i posten ble jeg bare kjempe fornøyd! De er så fine i grå og lyse rosa. Må nok få kjøpt lyse rosa genser og strømpe bukse til Sofie og. For det var berre lekkert!



Legg merke til hjertet nede på kjolen, der er navnet til dem sydd inn. Kjempe flott gjort! De hadde de på seg i går og det var masse positive tilbake meldinger.



Tusen takk Else!
post signature

3 kommentarer:

  1. så fine dei var i kjolene. No er eg og fornøyd. Dei sto som støpt på dei.

    SvarSlett
  2. Kan du spørre Else om hun kan lage en til, på bestilling?De var kjempefine! akkurat sånn jeg hadde planer om å få laga til Ingrid, med navn inni hjertet. Men jeg vil ha flere hjerter med navn i, jeg vi ha ett hjerte med Ingrid i, og ett hjerte med "pappa" og et "mamma"
    Hadde vært kjempegøy å hatt.

    SvarSlett
  3. Det er klart jeg kan! Skal sende henne en mail, så kontakter hun deg nok:)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!