mandag 25. oktober 2010

Scrapperiket...

Er i slaget for tiden;) Denne gangen er det scrapperiket sin utfordring nr 4. Det var skissen under. Den er nå ikke slavisk fulgt, men får håpe den blir godkjent;) Jeg har skikkelig utfordret meg selv i fargevalget her... Vet ikke om jeg er helt kofortabelt med det, men men... Enn er alltid så kritisk til seg selv. Tror kanskje ikke jentene bryr seg så fryktelig om det. Men bildet derimot er gull verd! Det er oldemors første møte med Åse.





post signature



4 kommentarer:

  1. Først av alt må jeg si, for et nydelig bilde!
    LOen var kjempefin, og fargene var jo knallflotte! Så du må absolutt bare utfordre deg mer;)

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Og ha en flott tirsdag i solskinnet!

    SvarSlett
  2. Synest fargevalget ditt er aldeles lekkert her jeg altså og det passer jo så godt til det fine bildet i s/h. Her er det bare å stå på å utfordre deg selv mere for dette var nydelig.

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  3. Flotte farger!!!! Blir så inspirert av å være inne på bloggen din! * iler opp på scarppeloftet...

    SvarSlett
  4. Nydelig ot stemningsfull Lo du har laget.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!