mandag 25. oktober 2010

Thats just so cute!

Først ut er That`s just so cute. Utfordringer her er å pynte med noe som hører til historien eller bildet du scrapper. Da fikk mine 17 mai bilder bein å gå på;) Har brukt rester fra et fjord gammelt norsk produsert ark (husker jo ikke navnet) med 17 mai flagg og Norges striper på. Så hele loen er jo i 17 mai`s farger. Ble en enkel en og med en del bilder. Deilig å bli ferdig med den;)


Samme blogg har å en utfordring om å bruke forskjellige lime produkter. Kan jo ikke si at jeg har så mye å velge i. Sverger til de 3 lim produktene jeg mener alle scrappere må ha;) Dobbelsidg teip, glossy og 3d puter. På denne har jeg fått brukt alle 3. Alle hjertene er enten limt med dobbelsidig tape eller 3d puter. Bilder og tekst boks med dobbelsidig tape. Å bokstavene til slutt med glossy. Glossy er absolutt et av mine favoritt produkter og er allvennelig til alt! Bling og halv perler hadde lim på, men vis de ikke hadde, hadde glossyen reddet meg der og;)
Bildene er fra da Sofie fikk sitt første kyss<3

post signature

5 kommentarer:

  1. Flotte LOer!
    Og veldig morsomt at du deltar på gjestedesignerutfordringen min! 17.maibilder er vanskelige synes jeg, men din LO ble kjempeflott!

    SvarSlett
  2. så flotte LOer du har lagd. den 17.mai var flott med mange bilder og skikkelig 17.mai-stemning.
    og den kjæresteLOen var rett og slett nydelig. digga pyntingen.
    takk for at du deltar. ha en flott tirsdag. klem pia

    SvarSlett
  3. Så flotte LOer. Like at de er så "enkle" men så innholdsrik. Bildene og stemningen kommer virkelig godt frem på de begge :)
    Tusen takk for to flotte bidrag.
    Klem Gunn-Elin :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentarer!
    Blir så glad!

    SvarSlett
  5. kjekt å se en 17 mai LO, synes selv det er vanskelige farger å scrappe sammen. Herlig med så mange bilder.

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!