søndag 14. november 2010

Konkurranse hos Drømmefabrikken!

Konkurransen inne på Drømmefabrikken kan jeg bare ikke gå glipp av. Er once in a life time sjanse!
Derfor er nå årets julekort bilder tatt, har et stort utvalg å velge mellom, så det er ikke avgjort 100% ennå;) I år ble det pepperkake bilder. Syntes de var riktig så søte.


Min absolutte favoritt blogg innen foto er uten tvil Drømmefabrikken. Denne siden er for meg helt magisk! For det første tar hun fantastiske protretter, men det mest magiske med hele siden er manipulasjonen hun driver med. Det er det flotteste jeg noen gang har sett! Den dagen jeg for sjansen er det rett opp ditt for å få meg et slikt bilde! Det  må være verdt sine penger i gull og litt til. Det mest dyrbare vi har fremstilt på en så magisk og eventyr aktig måte.... Aaaahh.....


 Så da krysser jeg fingrer og tær for at jeg vinner årets mest magiske julekort! Vis jeg vinner, tror jeg sannelig at det må forstørres og ha som julebilde på veggen;) Å steike nå drømmer jeg godt.. Dette er vel kanskje som å dømme om å vinne i lotto.... Men nå spiller jo ikke jeg i lotto, så da er det vel en større sjanse her;)



Vis det er jeg som har krysset fingrer og tær mest, så håper jeg at jeg får sjansen til å sende over orginal filer.
post signature

3 kommentarer:

  1. Flotte bilder! hvor i all verden har du kjøpt de kjolene, de var kjempefine!

    SvarSlett
  2. De er kjøpt nede på Ullared Gekaas, hele 40 kr pr stk;) Tenkte jeg måtte ha noe annet enn nisse når jeg først kom over noe;)
    De er veldig søte:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte bilder!
    Jeg skal krysse litt fingre og tær for deg jeg også!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!