søndag 12. desember 2010

Englene mine!

Jeg har veldig lenge vært fasinert av maniplusjon av foto. Drømmefabrikken er jeg fast leser av og bildene er bare magiske!
I julekort innleget mitt fikk jeg melding av ei og da må jeg jo innom hennes blogg. Å du å da, ble så glad når jeg leste gjennom hele bloggen hennes! Dette er bare ei fantastisk dame som deler mye av sine kunnskaper og er en dyktig fotograf som kan dette med maniplusjon! Så jeg samlet mot til meg og spurte om hun kunne laget et bilde av mine engler. Fikk fort svar og det ville hun! Så jeg sendte over noen av bildene jeg har tatt. Bare jentene som er ekte, alt annet er "juks". Digger det! Jeg hadde liksom ikke noe veldige ønsker, men sa nå at jeg ville ha det magisk, eventyr aktig og drømmende! Å dette fikk jeg tilbake! Er kjempe fornøyd! Nå skal det forstørres og opp på veggen! Her finner du bloggen hennes!

post signature

5 kommentarer:

  1. *sukk* det ble virkelig magisk og vakkert det :)

    SvarSlett
  2. Guuud å stiilig!!Hvordan fikk du dette til? helt alene??

    SvarSlett
  3. Nei, Ingunn... Kunne ønske. Det er ei jeg fant her i blogglandia. Det ligger link i samme innlegg;)
    Fantastisk dyktig dame!

    SvarSlett
  4. Marit, kan du skaffe med den mailadressa? dette må jeg bare forsøke meg på jeg også,, hehehe..

    SvarSlett
  5. Så fint at du ble fornøyd:-))

    Ønsker deg en fin kveld
    Hilsen Veronica :-)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!