torsdag 13. januar 2011

Litt loer..

Et lite lo ras blant alle bildene...



På lørdag er jeg skikkelig klar for scrapping! Da skal vi sitte i Sånum barnehage fra morgen til langt på natt! Gleder meg vilt og hemningsløst!
Det går trått med scrappinga for tiden, så har derfor meldt meg på casarunaway inne på casa forumet. Første gang jeg er med på konkurrasne der inne, så det blir moro:) Da får jeg forhåpentligvis gjort en lo i uka:)
Ellers har lille høna Elisabeth har utfordret meg gjennom scrappehuset.. Å det var da ikke måte på utfordring heller;) Steam punk! Så den skal jeg få gjort til helga:)

Ha en flotters dag!

post signature




3 kommentarer:

  1. Kjempeflotte LOer du har laget!
    Og for et knallkult mønsterark det med krokodillene på!

    Gleder meg også til scrapping til helga, og å se deg scrappe steampunk! Det har jeg jammen planlagt å prøve meg på en gang jeg også, men det får bli hjemme på min egen pult*hehe*

    SvarSlett
  2. yeeey, gleeeder meg til steampunk :o)

    blir i alle fall til ca kl 22 med meg på lørdag, men da har jeg jo fått ca 13 timer, så det blir nok bra det også.....er sååå klar....

    SvarSlett
  3. Takker, erJunes krokodille ark;)
    Nice..
    Kjempe moro at du fikk det til på lørdag, blir skøy!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!