søndag 30. januar 2011

Scrappe plassen min:)

Det var sannelig ikke lett å få tatt bilde av scrappe rommet mitt... Kom liksom ikke til slik at det ble no bra bilde, men pyttsann, får fortelle da;) Scrappehuset har en liten utfordring på dette;)

Mitt scrappe rom er oppe i ei lita loftstue. Der har vi 2 expediter i 4x4 på den ene vegge. Jeg disponere den ene til scrapping. Den andre er det bøker, spill, maling og andre dupedingser;)
Ut fra expediten har jeg den geniale pulten som hører til. God og bred, helt perfekt til scrapping. For tiden har jeg det veldig ryddig der, da jeg nesten ikke scrapper hjemme lenge:( Det er et av målene for året, scrappe mer hjemme. Som dere ser i hyllene er det ganske stud i de øverste hyllene og intenting på pulten. Det kommer av den enkle grunn at jeg har 2 klåfingra jenter som synes små dingser er gøy! Det er desverre ingen muligheter for å lukke av rommet så de er der uansett;)


På den andre veggen står en pc pult med en oppbrukt stasjonær pc. Sparers nok til Sofie skal trykke litt;) Men der står også skriveren min som brukes mye. Ved siden av den har jeg cricuten på et bord og med hylle over til kassettene og radion:)

Så sånn er det hos meg:)

post signature

2 kommentarer:

  1. Så hærlig å se!!!
    Tusent akk for titten inn i ett systematisert rom:0)
    SUPERT!!

    SvarSlett
  2. hey, dæsken hvor mye system du har på din tomleplass da.....yaiks....takk for titten...

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!