fredag 18. februar 2011

Blogg candy!

Da har jeg tenkt å ha en liten blogg candy her. Det er ikke noe spesiell grunn, bare for moro skyld og galskap;)

Det du må gjøre for å være med er å legge igjen en kommentar i dette innlegget og i et av mine andre innlegg. Få meg å med i et innlegg i bloggen din eller i sidebaren.
Trekker en vinner 20 mars:)


Inneholder det nye bladet creativity, diverse prima blomster, et par filer, en liten haug charms, forskjellige journaling ark og noen sommerfugler:)


post signature

8 kommentarer:

  1. For en flott candy! Har tatt en runde i bloggen din. Masse flott, og tok med meg litt inspirasjon som må prøves ;)Blir gjerne med på candy, har kommentert og lagt deg til i sidebaren min!

    SvarSlett
  2. den er jeg gjerne med på vet du. klem pia

    SvarSlett
  3. Kjempeflott candy!

    Har lagt deg til i sidebaren min:)

    SvarSlett
  4. hei hei hei
    klart vi vil være med på dette!
    da har du fått deg en notis hos meg i dag....
    *klem*

    SvarSlett
  5. Klart eg vil bli med på candy. Det er jo lov til å håpe på ein overraskelse i postkassen :)
    Har linka til candyen din i sidabar.

    SvarSlett
  6. kjekk candy den vil eg gjerne vere med på, ser du lager masse anna fint her også. Legger deg til i sidebaren min =)

    SvarSlett
  7. Nå har jeg tatt en runde i bloggen din og sett på alt det vakre du lager, jeg tar med meg masse ideer og inspirasjon! Jeg vil være med på candy og du har fått en plass i min sidebar.

    SvarSlett
  8. Jeg har sett meg litt rundt i blogen din, og her var det masse fint. Kjempeflink. Og jeg vil selvfølgelig også være med på blog candy, så jeg har reklamert for deg i blogen min :-)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!