tirsdag 22. februar 2011

***Scrappekammeret***

Denne gangen var utfordringen hos scarppekammeret å ha med en tag, det er ikke store problemet for meg. Jeg har så å si en eller to tagger på nesten hver eneste lo... Elsker de. Prøver å finne andre løsninger for å skrive, men de er liskom så kjekke og greie:)

Disse bildene har ligget i evigheter. Viste bare ikke hvordan jeg skulle gjøre det. Men så kom jeg over noen som hadde Donald kasseten til cricuten og da ble tittelen "En skikkelig Donald kul". Litt uvante farger, men moro det og:)


post signature

4 kommentarer:

  1. stakkar den kulen så ikke god ut. men sååå passende med donald til da, er jo donaldkul vi kaller sånne hehe
    kult med alle stjernene.og fargene digger jeg.
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du har brukt , å for en kul ikke godt nei , stilig med donald å stjerner på ,
    tusen takk for koslige meldinger i bloggen klem Marion

    SvarSlett
  3. Herlige bilder, og så flotte farger på LOen din!
    Denne var nydelig. - bortsett fra kulen da... stakkars...

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  4. En lekker LO du har laget! Herlige bilder og kjempeflott oppsett ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Kom innom oss i morgen tidlig, da kommer det en ny utfordring ;)
    --klem--

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!