torsdag 10. februar 2011

Steampunk..

For ca 1 månds tid siden begynnte scrappehuset med en ny post. Hvem strekker seg litt lenger... Dere kan lese mer om det inne på scrappehuset.
Men da var jeg så heldig i å bli utfordret i steampunk. Hmmm..... Ante egentlig ikke hva det var, men hadde nå lest en artikkel der inne. Heldigvis sto det i den at alt var lov;) Roet meg litt... Googlet og kikket litt rundt i blogger... Så da ble resultatet slik.

Kan desverre ikke love at jeg kommer med mer i denne stilarten, men man vet jo aldri;) Men moro var det nå åbli utfordret! Takk for tilliten!

Da bærer det avsted til Bømlo.. Bare minutter til vi reiser nå, gjett om jeg gleder meg da! Juuuuhuuuu! Ha ei flotters helg! Det skal jeg!
post signature

4 kommentarer:

  1. Likte sååå godt steampunken din!! og hvem sier at man ikke kan bruke mørke farger til små jenter... Synes det gikk flott jeg:-)
    Likte mistinga over mesh`en (eller hva det nå er) - det ga en kul effekt.
    Håper morsdagen har vært snill.

    SvarSlett
  2. Denne ble kjempestilig !!!

    SvarSlett
  3. Synes denne ble veldig stilig jeg!! Kan tryggt prøve deg igjen :)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!